Scule frate!

Tributul meu zeilor media.

Amețeală mare prin presă zilele astea. Alegeri, v2, Podolia. De votat am votat, de Podolia habar n-am avut; am aflat după, din presa Moldovenească. Eu eram ocupat cu v2-ul: buget de austeritate, băgarea a tot ce-aveam în aur, umplerea carnețelelor cu formule și alte-alea.

Firmă nu mai țin de vreo două luni și în armată nu-s din cauza programului IRL (prezență pe chat, luptă la oră fixă… nu prea merge) așa că ce ma interesa pe mine, la fel ca și în realitate dealtfel, era: „Ce să-mi iau azi de mâncare?”.

M-am uitat pe Gugăl și wellness calc-urile nu prea s-au dezmorțit. Cel de la CCCP merge dacă nu mă inșel, dar și ei țin un disclaimer pe prima pagină. Și oricum nu prea arată ce vreau eu. De acolo aflu „dacă cinci zile muncesc [x] si am halcă de [x], vineri o sa mă simt cu burta plină”. Ce vreau eu să știu e „Cât îmi trebuie pentru a fi la nivelul [x] mâine?”.

Așa ca m-am pus de-am făcut un .xls. Mi-a ieșit, îl impart, deși sunt sigur că zboară multe d-astea prin tuburile interwebului, dar nu poți sa faci articol de debut și să vii cu mâna goală.

Ce poți face cu xls-ul meu:
– poți afla cât health/happiness tre’ sa-ți dea mâncarea ca să ajungi maine la 95 (de ex.)
– poți afla cât health/happiness îți va rămâne la sfârșitul zilei de mâine în funcție de ce program de lucru/școală/armată îți alegi.
– poți testa combinații de orare încât să-ți poți ține fizicul și psihicul „in check” și să stabilești o rutină potrivită.

Screenshot:

Vezi mare.

O să doresc să-l extind zilele ce urmează pentru a putea lucra cu până la cinci zile și aș dori să fac o foaie și pentru productivitate (dar trebuie să mai adun info pentru asta).

Download aici

PS: dacă downloadează careva, lăsați vă rog și ceva feedback.

Sursa:   http://www.erepublik.com/en/article/tributul-meu-zeilor-media–1449787/1/20

Postat in Tutoriale

Lasă un comentariu

Link-uri importante